Blogi

Messujen markkinointi

flashbay Kirjoittaja: Sarah Chambers
Messut ja ammattitapahtumat ovat erinomainen tapa houkutella uusia asiakkaita yrityksellesi. Kilpailet kuitenkin usein kymmenien näytteilleasettajien kanssa valokeilasta.

Miten erotut kilpailijoista näissä tapahtumissa?

Investointi hyvään jalustaan
Yksi tärkeimmistä messuille osallistumisen kustannuksista on messuosasto, mutta siihen on hyvä syy. Kirkkaat, värikkäät ja modernit osastot houkuttelevat kävijöitä. Tylsillä ja tylsillä osastoilla on päinvastainen vaikutus.



Tavarat ja lahjat
Yksi luotettava tapa lisätä sitoutumista on tarjota ilmaisia mainostuotteita. Tutki asiaa ja varmista, että tarjoat jotain arvokasta, jota käytetään usein, kuten esim. Merkityt USB-muistitikut, Energiapankit, Juoma-astiat a Käytännölliset vempaimet.



Valitse tiimisi hyvin ja rakenna se.
Jos olet joskus käynyt messuilla, olet luultavasti kokenut näytteilleasettajien henkilökunnan parhaat ja huonoimmat puolet. Ihanteellisessa maailmassa henkilökunta on ystävällistä, sosiaalista ja avuliasta. Toisaalta on myös näytteilleasettajia, jotka vain soittelevat tai välttelevät ihmisiä.



Selvitä, mistä säädös koostuu
Kaikki tapahtumat eivät ole ihanteellisia yrityksellesi. Eikä kaikissa tapahtumissa ole tasaista kävijävirtaa. Ota selvää tapahtuman historiasta, tapahtumapaikasta ja osallistujien väestörakenteesta.



Oletko kiinnostunut merkkituotteista?
Yksinkertainen Vieraile verkkosivuillamme ja tutustu valikoimaamme. Voit täyttää nopean tarjouslomakkeen, ja tiimimme jäsen ottaa sinuun yhteyttä keskustellakseen näytteistä, merkintävaihtoehdoista ja muusta.

Ole ensimmäinen, joka jättää kommentin
*
* Eivät tule koskaan näkymään
(tarvittaessa)
Ilmoita minulle, kun muut käyttäjät vastaavat tähän viestiin.
Lähettäessäsi tämän lomakkeen, tietojasi käsitellään tietosuojakäytännön mukaisesti.