Blogi
Business-to-Business Markkinointi-ideoita
On tiettyjä business-to-business markkinointi-ideoita, jotka voivat auttaa sinua laajentamaan asiakaskuntaasi ja liikevaihtoasi melko nopeasti ilman budjettisi ylittämistä. Tässä muutamia meidän suosikki-ideoitamme.
• Suunnittele: Sinulla tulisi olla selkeä strategia, ennen kuin aloitat markkinointitoimenpiteet. Aikataulu olisi hyvä laatia ja tarkka talousarvio tulisi suorittaa.
• Sisältö, sisältöä, sisältö: Yritysasiakkaat etsivät usein yksityiskohtaisia ja tarkkoja tietoja joten sinun tulisi keskittyä markkinointimateriaalisi sisältöön jotta varmistat että viestisi välittyy selvästi.
• Tehobloggaaminen: Blogisi on täydellinen alusta jossa voit tarjota enemmän tietoa nykyisille sekä potentiaalisille asiakkaille, aivan kuten me teemme täällä.
• LinkedIn: Monet yritykset houkuttelevat asiakkaita yrityksen LinkedIn-sivun kautta mikä osoittaa, että LinkedInillä on käyttöä mös henkilöstöosaston lisäksi.
• SEO: Suurin osa ihmisistä klikkaa "luonnollisia" tuloksia Googlessa ja joka kerta kun tällainen kävijä napsauttaa linkkiä, ei siitä tule kustannuksia. Jos sijoitat viisaasti hakukoneoptimointiin (SEO), voi hakukonehauista voi tulla tärkein liikenteenmuodostaja ja kannattavin myös.
• Opasta asiakkaita ostosyklin läpi: Monet potentiaaliset asiakkaat eivät ole valmiita ostamaan heti ja heitä on ohjattava ostosyklin läpi varovasti ja johdonmukaisesti. Muista pitää säännöllisesti yhteyttä, heidät saa huomattavasti helpommin ostamaan kuin ensikertaa yhteydessä olevat.
• Analysoi, mittaa ja tutki: Analysointi tulisi olla keskeinen työkalu kaikille business-to-business toimijoille. Jokaista erillistä markkinointitoimenpidettä tulee seurata, mitata, tutkia, testata ja analysoida niin, että suorituskykyä voidaan jatkuvasti parantaa ymmärtämällä kohdemarkkinoita.
•
Mainostuotteet: Potentiaaliset asiakkaat todennäköisemmin valitsevat yrityksesi jos he ovat saaneet sinulta mainostuotteen. Suosittelemme käyttämään meidän
USB Light muistitikkuamme, joka on fantastinen mainostuote jota vastaanottajat pitävät käytössä pitkän aikaa.
Muista, että tämä ei ole lopullinen business-to-business-markkinointistrategia, mutta edellä olevat neuvot auttavat asettamaan sinut oikealle tielle.
Tavoittaaksesi potentiaalisia ja nykyisiä asiakkaita omalla logollasi brändätyillä USB muistitikuilla täytä
nopea tarjouspyyntölomake ja yksi Account Managereistamme ottaa sinuun yhteyttä keskustellakseen yksilöllisistä tarpeistanne.